Home Top menu Doprava a platba

Doprava a platba

Přepravní společnost PPL   (PPL CZ s.r.o.)

ppl-logo

  • Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání. Standardní čas doručování je v rozmezí 9-18 hod.
  • Den před doručováním zásilky obdržíte informativní e-mail, který obsahuje všechny informace o zásilce.
  • Řidič PPL vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič společnosti
  • V případě nezastižení Vás druhý den budeme kontaktovat . Balík bude automaticky doručován znovu následující pracovní den.
  • Případné změny lze domluvit na zákaznické lince PPL .Odkaz pro sledování zásilky naleznete ZDE

 

V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci do 24 hodin u dopravce, který Vám zásilku doručil. 

 

Poštovné a balné na území České republiky:

PPL CZ s.r.o.

95 Kč

PPL CZ s.r.o. výdejní místa

85 Kč

PPL CZ s.r.o. + dobírka

95 Kč + 30 Kč

PPL CZ s.r.o. výdejní místo + dobírka

85 Kč + 30 Kč

 


Osobní odběr v prodejně ve Višňové

  • Prostřednictvím SMS a e-mailu vám zašleme informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
  • Balík Vám bude předán po uhrazení částky. Částku za balík můžete uhradit při převzetí nebo platbou předem a provést kontrolu zboží.
  • Lze platit pouze HOTOVĚ.
  • Prostřednictvím výdejního místa je možné uplatňovat reklamace.
  • Adresa výdejního místa pro osobní odběr:

Michaela Plachá

Višňové 129

67138

tel.: 603 958 951